
V apríli sme už tradične ukončili predmet Dizajn a vývoj počítačových hier herným hackathonom. Tento rok sme ho organizovali v spolupráci s hernými dizajnérmi a chalanmi z eSport TUKE, ktorí sú zároveň naši partneri a sponzori. Ešte v priebehu semestra sme sa venovali playtestingu 9 hier v 7 herných štúdiách a hrám v Unity Engine.
Ako to prebiehalo? Prvý aprílový víkend sme absolvovali Game Jam Košice 2025, do ktorého boli zapojení prevažne naši studenti 3. ročníka ŠP Informatika. Tohtoročnou témou bol Glitch in the System. Tímy vytvárali hry v priebehu 48 hodín. K dispozícii mali skúsených mentorov a samozrejme víťazom sa ušli zaujímavé ceny. Zvolená forma bola online, s vyhlásením víťazov naživo v posluchárni P25 (FEI TUKE).
A kto vlastne vyhral?
- 1. miesto - Tím LES s hrou Unseen Steps
- 2. miesto - Tím Kronos Byte s hrou Red Riding Glitch
- 3. miesto - Tím PIVO s hrou Kawaii Slayer
- Študentský hlas - Tím Chuopi s hrou 405: Method Not Found
- Všetky hry
Chceme poďakovať každému účastníkovi zato, že robí náš študijný program lepším. Pozrite si krátky video-výcuc z finále našimi očami ;)
Všetkým tretiakom želáme veľa úspechov na júnových štátnych skúškach.
Ďakujeme partnerom a sponzorom:
Zadania na predmete GameDev sú zaujímavé minimálne tak ako hry z Game Jam-u. Najlepšie z nich nájdete v nasledujúcom videu: